Download the Ostrava app

inline_l9808053bf000636d9168816856a5a62_27ca9da3cd5b.png inline_u983acba6c9dbbbb74aee260f6157551_02ec8ecf252f.png
Poslední novinky

Test Night Rod Special

22 říjen 2019

Test Night Rod Special

inline_hea4320d4393726e860ec2322f8f37cd_5865e81eb161.jpg

Adam-Subjektivní test Night Rod Special.

Tento víkend jsem chtěl otestovat vlastnosti a funkčnost tohoto modelu.
Pokusím se pro vás zde napsat mé poznatky, aby ti ,co se rozhoduji o koupi ,měli nějaké reálné informace.
Beru tedy FOB pro deaktivaci alarmu a imobilizéru a vyjížďka na unikátním Harley-Davidson ,s blokem motoru Porsche, může začít. Při posazení na motocykl budou díky stupačkám hodně vepředu nadšení hlavně jezdci s vyšší výškou nebo frajeři, které už fakt bolí kolena ze Supersportu...řídítka vás trochu protáhnou dopředu, zrcátka jsou přehledné a přepínače na řídítkách jsou přesně tam, kde mají být.
Motorka je dost dlouhá, těžiště je velice nízko a působí lehce na překlopení ze
stojanu, posed je velice pohodlný. Při nastartování, se kapalinou chlazený motor s objemem 1250 ccm, v podstatě vůbec netřepe a necítíte žádné vibrace.
Jednička dolů a vyjíždím.
Motorka je neskutečně klidná, i když s naprosto ryzím sportovním charakterem.
Za jízdy je v zásadě jedno , jaký máte zařazený rychlostní stupeň, motorka má
pořád tendenci jet a necukat, jen je potřeba se vyhýbat otáčkám pod 2500 ot,to už mi moc nesedělo a motorce asi taky ne. 5-ti rychlostní převodovka má hladké zařazovaní bez jakýchkoliv kovových zvuků , a velmi šikovně se hledá neutrál, vše je tak nějak až moc poslušné a naprosto přesné. Když stojíte na semaforu, a čekáte na zelenou, která dělá z každé křižovatky startovní rošt, vyhlížíte už jen oběť vašeho závodu.
Ve chvíli ,kdy motorka přesáhne otáčky nad 4000 ot, se začíná dít slušné
peklo. Nedoporučuji vozit sebou děti, protože takhle sprostě normálně nemluvíte:).
Otáčky dovolují hranici 8500 ot, kde se většinou ani nelze dostat, jak motorka zvyšuje extrémně na rychlosti. Když jsem projížděl město na 5rychlostní stupeň s rychlostí kolem 70km/h bylo vše perfektní a klidné, nemusíte vůbec podřazovat, aby motorka začala zrychlovat, jak sami chcete či potřebujete .Když se objeví místo na předjíždění, tahám
za plyn a sleduji ,jak neuvěřitelně šel budík s rychlostí nahoru oproti otáčkám, ta motorka zrychluje víc než bych čekal , a vše jde plynule pořád nahoru až k červenému poli.
Na tuto cestu jsem měl doprovod na zadním sedadle, pokud máte první rande rozhodně neřešte opěrku, protože takhle blízko jste při zrychlení této motorky ženskou na sobě ještě neměli.. Ale do budoucna je pro spolujezdce opěrka naprosto nezbytná, a považuji ji za nutnou ,protože Alice seděla až skoro na zadním světle, když jsem mel tendenci pozávodit partičku v BMW.
Fór je v tom, že když ve vás bouchnou saze , tak tenhle speciál ukáže záda i frajerovi na Supersportu. Neuvěřitelný byl pro mne fakt, že tahle motorka je snad nejpohodlnější motorka, co jsem kdy testoval na delší trasu..Po dvou set kilometrech jsem byl přesvědčený,že na této motorce se musí Chorvatsko zvládnout bez problému a jakýchkoliv bolestí nebo nedostatku komfortu při jízdě.
Za naprosto důležité je při sportovní jízdě myslet na bezpečnost, a naučit se používat i zadní brzdu kvůli přilnavosti tak velké zadní gumy ,a nenechat vše na ABS a relativně úzké přední pneumatice.
Můj rychlostní rekord byl 220 km/h.
Jestli na vás fouká ?NE! Ale jakým způsobem se vám zvedají nohy ze stupaček,vám vyčaruje usměv na rtech , jakou bestii se snažíte pokořit.Její limity jsou dal než moje zkušenosti.
Ideální bylo se pohybovat mezi rychlosti 80-120kmh,v tomto okamžiku se projevuje, jak moc je takhle motorka komfortní a lehce ovladatelná.
Tuto motorku bych doporučil někomu, kdo má závodního ducha, a chce skloubit design s výborným zpracováním a neskutečně výkonným motorem při maximálním komfortu při jízdě.
Pokud jsou vaše zkušenosti jiné nebo rozsáhlejší,klidně napište do komentu vaše poznatky.
Live to Ride
prodejce Harley-Davidson-Ostrava 
Adam Pekař

inline_r7ab580c23deddefc1bb18078ae2ad03_98df312c8eef.jpg

Zpět na předchozí stránku